Klanten aantrekken en behouden doe je met Digital Signage

Als consument worden we de hele dag gebombardeerd met berichten en worden we constant geprikkeld met reclame, informatie en aanbiedingen. Als jij degene bent die de reclame maakt, dan wil je natuurlijk dat deze eruit springt vergeleken bij de concurrentie. Dit wordt steeds lastiger, omdat men steeds slimmer wordt in reclame maken en de consument steeds ongeïnteresseerder. Een manier om jezelf beter zichtbaar te maken in deze reclame jungle is met Digital Signage.

Digital Signage toegelicht

Digital Signage, ook wel narrowcasting genoemd, is een manier van communiceren door middel van digitale schermen. Dit kunnen simpelweg strategisch geplaatste schermen zijn in je winkel of kantoor, maar ook touchscreens waarop je bezoekers uitnodigt hun mening te geven of een grote digitale schermmuur waarop je een boodschap uitzendt. Je kunt deze schermen gebruiken om de aandacht te trekken naar je producten, om mensen in je wachtruimte bezig te houden totdat ze aan de beurt zijn, om klanten op een speelse manier te betrekken bij je bedrijf en om simpelweg te informeren. Deze schermen vind je dan ook overal, van bushokje, tot etalage en werkvloer.

De voordelen

Ben jij geïnteresseerd in Digital Signage, dan kun je hier een specialist voor inschakelen, zoals Qyn. Deze kan je helpen je boodschap precies zo over te brengen dat het de kijker op de juiste manier raakt. Doe je dit goed, dan is Digital Signage goedkoper, sneller, interactiever, effectiever, milieuvriendelijker en ook veel leuker dan andere manieren van informeren. En in sommige gevallen kun je er nog een beetje geld mee verdienen door een plaats aan te bieden voor advertenties. Door je klanten te entertainen zullen ze sneller terugkomen. Door je werknemers te informeren betrek je ze meer bij je bedrijf. En door interactie te stimuleren tussen jou en je doelgroep, kun je precies achterhalen wat hen op dit moment bezighoudt.